A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зубрянський ліцей Солонківської сільської ради

Освітній процес закладу освіти

Освітній процес – це організоване закладом освіти здобування здобувачем освіти відповідного рівня освіти в інституційній формі, що відбувається за освітньою програмою в спеціально створеному освітньому середовищі із встановленими властивостями.

Отже, з урахуванням наявних норм законодавства про освіту, освітній процес у сучасному закладі загальної середньої освіти:

· забезпечує єдність навчання, виховання і розвитку учня;

· реалізується відповідно до освітньої програми, розробленої й затвердженої закладом освіти на основі державних стандартів загальної середньої освіти, яка обов’язково передбачає освітні компоненти для вільного вибору учня;

· здійснюється як одночасна співдіяльність і постійна взаємодія учня (навчальна діяльність) і вчителя (педагогічна діяльність) у формах, за допомогою методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

· передбачає повне виконання закладом освіти відповідної освітньої програми та досягнення учнем визначених нею результатів навчання (компетентностей) як особистісних якостей, які підлягають ідентифікації, вимірюванню та оцінюванню та які учень здатен продемонструвати після завершення освітньої програми та окремих її компонентів у встановленому порядку та у визначені терміни;

· відбувається в створеному закладом освіти освітньому середовищі як упорядкованій сукупності умов, що уможливлюють здобування учнем загальної середньої освіти

Компетентнісно-знаннєва парадигма освіти (організаційно-педагогічний аспект):

1. Об’єктом навчальної діяльності учнів є сучасний навколишній світ (матерія, особа і суспільство та ідеї).

2. Предметом навчальної діяльності учнів є здобування компетентностей у процесі розв’язання навчально-пізнавальних задач, сформульованих на основі актуальних життєвих проблем, яке відбувається засобами (знання, уміння і навички) навчальних предметів.

3. Навчання є відкритою системою за участі учнів, вчителів, батьків, суспільства і держави на умовах широкого партнерства, як суб’єктів діяльності, яка відбувається у доцільних та прийнятних формах.

 

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час воєнного стану

У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в умовах війни, з метою виконання навчальної програми з освітніх предметів та створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів засобами технологій дистанційного навчання рекомендуємо використання доступних платформ:

 


 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень